Bra Bloggare!

Jag har tänkt jätte mycket på att jag helt seriöst inte har nåra läsare:D
Det är skit trist jag skulle det vore jätte kul med folk som komenterade på mina blider och sånt.
Men men vad kan man göra åt saken??


I natt drömde jag att min syster födde sitt barn( Hon är gravid på 8 månaden (kille blir det) ) den 30 november och barnet hette Jesse. Den drömmen verkade så jätte sann så jag var tvungen att ringa till min syster och berätta:D
Tänk vad läskigt om det skulle födas då :) ;)
Imorn är det första dagen i skolan på 2 veckor eftersom jag var i sverige och hela förra veckan var jag sjuk :/
Kul ska det bli men jag vet inte hur jag ska kunna gå upp på morgonen :) ja vi får hoppas att jag är pigg :P
Nu ska jag gå och lägga mig så puss hej<3




Cya //Eeva <3

Kommentarer
Postat av: uma

sv: papi dunno :o <3

2009-11-18 @ 15:36:56
URL: http://umapuma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0