Fan ta dig!

Nu är det inte en människa jag menar utan mitt liv! Mitt jävla skit LIV. Eller jo faktiskt en person.
JAG
TVÅ personer, jag och en kille.
Jag vill verkligen ha honom, men han fattar verkligen inte det!
Jag blev skit sårad när han sa dom orden!
Dom orden ekar i mina öron hela tiden!
Dom orden får jag inte bort från mina tankar!
SKIT säger jag bara SKIT!
Sen en till jätte ROLIG sak är att jag är sjuk!
Jag har Bihålsinflammation!
Kan det bli bättre?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
Här är en sång till killen hoppast du har det bra ensam!( Du vågar inte älska! Du fick mig tro att du gjorde det men sårade mig istället ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0