Läskig eller rolig?

Ja igår va jag Julia, Fanny, Rebekka, Linda och Emma och såg på Paranormal Activity!
Den var läskig men samtidigt ganska dålig faktiskt! Det var kul i slutet när hela salen började skrika förutom Julia för att hon skrattade!

På kvällen åkte jag, Julia och Fanny och Fannys pojkvän Antti hem till mig och senare kom Daniel hit :)
Vi skrämde Fanny och Antti hela tdn och vi smög ut och smälde dörren! klockan var typ halv2 :D

Idag ska jag och Julia se på Ishockey match:) sen ska hon sova hos mig!
Mamma är i Sverige men min mormor kommer idag och sover här, igår va vi ensama:)
Jag har städat hela lägenheten idag och känner mig skit ren :) <3



Snart är det backstreet boys för mig!!!! 2.12 älskar er <3
Cya// Eeva <3

Kommentarer
Postat av: uma

sv: för att han kommer kasta ut mig genom fönstret utan att öppna det <3

2009-11-21 @ 22:18:56
URL: http://umapuma.blogg.se/
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-21 @ 22:39:21
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0