Draft: Sept. 29, 2009

Miley Ray Cyrus ( Destiny Hope Cyrus )
Nu för det första vill jag bara säga att ni ska inte mobba mig för vem jag gillar!
Mileys röst får mig att RYSA! Den är så mogen och vacker.+ Att hennes låtar är jätte bra.
Hon är jätte vacker. Hon jar ett jätte fint leende tycker jag, och hennes hesa röst är gullig =)
Hon är en duktig skådespelerska, hon är så inne i sin karaktär!

Idag har jag varit hos min syster Kaisa. Hennes mage bara växer och växer för varje vecka =)
Jag undrar hur Ulla kommer att reagera när en ny bäbis kommer till familjen när hon fortfarande är så liten.
Sen att Ulla kommer ju bli den enda tjejen av barnen alltså:) Viljami är ju jätte glad att en KILLE kommer till.

Nu har jag bestämt att jag ska bli en duktig elev! Jag är jätte dplig i skolan just nu men det ska ändras!
"No more pain in the ass" som sagt! Med de menar jag då att jag kommer inte mer vara den oförskämda eleven!!

Jag ska nu gå och göra mina läxor som en början på mitt "Nya liv".


C Ya // Eeva <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0